reklama

Je to reklama? No a čo...

V túto júnovú sobotu niečo po desiatej doobeda som sa ocitol na pešej zóne v centre Trenčína. Hľadal som  miesto, kde by som sa mohol posadiť, dať si dobrú kávu a prečítať noviny.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

V pasáži Zlatá Fatima som skoro prevalil veľký „zmrzlinový kornút" stojaci v strede chodníka. Zrak mi automaticky skĺzol na veľký červený transparent s ponukou Francúzske palacinky, Točená zmrzlina a Ľadová dreň. Práve tá posledná ponuka ma vrátila asi o 15 rokov naspäť, keď som niečo podobného cez slamku do seba vťahoval na opačnej strane zemegule v americkom Las Vegas pod názvom nealkoholická Marguerita.

Obrázok blogu

Aj keď bolo dnes ráno dosť čerstvo, tak som neodolal a podišiel som k okienku. V ponuke mali aj niekoľko druhov kávy. Objednal som si aj jedno latté. Príjemná mladá predavačka ma usadila za malinký okrúhly stolík do kresielka s umelohmotným výpletom. O chvíľočku mi položila na stôl papierový pohár s vrchovato napeneným latté. Ako som sa načahoval za cukrom a lyžičkou - ani som nestihol z plecniaka vytiahnuť noviny - tak som nešikovne zakopol mojimi dlhými nohami o stojan stolíka a latté sa rovnomerne rozlialo po stolíku, na oproti stojace kresielko a ostatný zvyšok vytvoril nie veľmi vábne vyzerajúcu hnedastú kaluž podo mnou. Objednal som si ďalšiu kávu - o chvíľočku mi ju mladá predavačka s úsmevom postavila na ďalší stolík a tú spúšť, ktorú som spôsobil poutierala a poumývala bez jedinej výčitky.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Začítal som sa do novín, keď ma prinútil zdvihnúť oči taký hrkotavý zvuk. Jednoducho vyzerajúci muž neurčitého veku spolu s metlou a lopatou ťahal za sebou veľký čierny plastový kontajner a postupne doň zbieral kde tu porozhadzované smeti. Ako prechádzal okolo okienka, tak moja milá predavačka vykukla von a zavolala na smetiara, aby chvíľku počkal a pobehla kúsok pred stánok, aby do jeho kontajnera vhodila čierne plastové vrece s odpadkami. Keď zbadala v jeho troška mentálne poznačených očiach, že by si rád niečo dal - tak naň zavolala: „Nechceš zmrzlinu?". On tak trocha rozpačito odvetil: „Nemám peniaze...". Ani to nestihol dopovedať, tak sa zvrtla a za sekundu mu už podávala plný kornút.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

Keď som jej pri platení chcel zaplatiť aj za tú rozliatu kávu, tak to s úsmevom odmietla - vraj si mám šetriť peniažky. Neviem či je to milé dievča majiteľkou alebo zamestnankyňou - ale to je vlastne jedno. Že je to reklama? No a čo... Podarilo sa mi urobiť zopár fotografií. Aby ste tam, ak budete v Trenčíne, určite potrafili.

Milan Frič

Milan Frič

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som otec a starý otec. Audioamatér. Fotoamatér. Videoamatér. Cykloamatér. Diskutér... a vraj mám zmysel pre humor a recesiu. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu