reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Milan Frič

Milan Frič

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som otec a starý otec. Audioamatér. Fotoamatér. Videoamatér. Cykloamatér. Diskutér... a vraj mám zmysel pre humor a recesiu. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Mať pravdu alebo byť pravdivý

Milan Frič

Mať pravdu alebo byť pravdivý

Dnes nadránom ma zobudilo slnečné svetlo, ktoré sa predralo popod stiahnutú roletu o niečo skôr ako býva zvykom. Síce som ešte nebol celkom „pri vedomí“, ale takmer poslepiačky som sa načiahol za diaľkovým ovládaním. Bradatý chlapík s dlhými prešedivelými vlasmi, ktoré mu padali až na plecia sedel niekde v lese pri potoku. Aby mu vlasy nepadali do tváre, tak ich mal podviazané modrou bielo bodkovanou šatkou. Spoza okuliarov s tenkým kovovým rámom sa na mňa pozerali prívetivé a pokojné oči...

  • 22. jún 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 853x
  • 0
Je to reklama? No a čo...

Milan Frič

Je to reklama? No a čo...

V túto júnovú sobotu niečo po desiatej doobeda som sa ocitol na pešej zóne v centre Trenčína. Hľadal som  miesto, kde by som sa mohol posadiť, dať si dobrú kávu a prečítať noviny.

  • 21. jún 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 129x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu